مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-04-22اقتصادي

تاکنون 2 میلیون لاله  رنگارنگ یکجا دیده اید؟


دهیار روستای کندر با بیان اینکه استان البرز و به خصوص روستای کندر پتانسیل بالایی در بحث گل و گیاه دارد گفت: برای اولین بار یک دشت گل در این روستا با دو میلیون و 100 هزار پیاز لاله به رنگ های مختلف در عوارض طبیعی روستا ایجاد شده است.

- ایسنا/البرز دهیار روستای کندر با بیان اینکه استان البرز و به خصوص روستای کندر پتانسیل بالایی در بحث گل و گیاه دارد گفت: برای اولین بار یک دشت گل در این روستا با دو میلیون و 100 هزار پیاز لاله به رنگ های مختلف در عوارض طبیعی روستا ایجاد شده است.

فرج الله پهلوان در گفت و گو با ایسنا، گفت: دشت گل لاله کندر در ضلع غربی روستا با کاشت دو میلیون و 100 هزار پیاز لاله در 30 مدل مختلف ایجاد شده است.

وی افزود: این لاله ها در مساحتی حدود سه و نیم هکتار برای اولین بار در در عوارض طبیعی کاشته شده و همین باعث ایجاد منظره چشم نوازی شده است.

دهیار کندر ادامه داد: به نظر می رسد کاشت این تعداد گل لاله در عوارض طبیعی در کشور نظیر ندارد اما فعلاً به دلیل بیماری کرونا تا زمانی که ستاد مدیریت بیماری کرونا بازگشایی پارک ها را ابلاغ نکند امکان بازدید عمومی از آن وجود ندارد.

پهلوان خاطرنشان کرد: در هر حال این یک شروع است و با توجه به ظرفیت بالای این منطقه، این شروع حتماً به نتایج مثبتی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 2 میلیون لاله  رنگارنگ یکجا دیده اید؟

تاکنون 2 میلیون لاله  رنگارنگ یکجا دیده اید؟